收集我喜欢听的音乐

Morning - 卫兰

When I hear the bird start singing

当我听到小鸟唱歌的时候

I wanna see you

我想见你

Hoo,hoo,do do do do do...

When I see the leaves start fallin'

当我看见树叶落下的时候

I wanna see you

我想见你

The only thing I'll do

我会做的唯一一件事

Don't you know

你不知道吗

Is to rush and run to you

是冲着跑向你

When I hear the clock start ticking

当我听到钟声响起

I start to miss you

我开始想念你

Ooh...The only thing I'll do

我会做的唯一一件事

Is gonna dream of you

是开始梦着你

Wanna stay by by by your side

想留在你身边

You are my everything

你是我的一切

You are my only link

To the angel's wings

你是我与天使的翅膀唯一的联系

Talk about love love and

谈论“爱”并且

I can't stop thinking of you

我不能停止思考关于你的事

Such a crazy thing

就好象一件疯狂的事

Like snow fallin' in spring

像似春天下雪一样

(You know every morning)

你知道每一个早上

When I hear the bird start singing

当我听到小鸟唱歌的时候

I wanna see you

我想见你

Ooh...the only thing I'll do

我会做的唯一一件事

Is to rush and run to you

是冲着跑向你

When I hear the clock start ticking

当我听到钟声响起

I start to miss you

我开始想念你

Ooh...The only thing I'll do

我会做的唯一一件事

Is start to dream of you

是开始梦着你

I found my angel in my life

我寻找我生命中的天使

I cannot see why

我不去考虑为什么

I cannot see why

我不去考虑为什么

We can't be in love till we die

我们不能白头到老

Wanna stay by by by your side

想留在你身边

You are my everything

你是我的一切

You are my only link

To the angel's wings

你是我与天使的翅膀唯一的联系

Talk about love love and

谈论“爱”并且

I can't stop thinking of you

我不能停止思考关于你的事

Such a crazy thing

就好象一件疯狂的事

Like snow fallin' in spring

像似春天下雪一样

One day we'll spread our wings

有一日我们能够张开我们的翅膀

You and me da,you and me da...

你和我,你和我

Spread our wings do...do...do...

张开我们的翅膀

Wannabe wannabe wanna

想要成为 想要成为 想要

I wanna be be your lover

我想要成为你的爱侣

I'll run to you...ooh...

我会奔向你

评论

© 贼神音乐盒 | Powered by LOFTER