收集我喜欢听的音乐

名称:Breathles

If our love was a fairy tale

若你我的爱是个童话

I would charge in and rescue you

我会珍惜呵护你

on a yacht baby we would sail

宝贝,我们将会驾着爱之船启航 

to an island where we'd say I do

私奔到我们的小岛,在那儿海誓山盟

and if we had babies they would look like you

如果我们有了孩子,每张脸都要像你

It'd be so beautiful if that came true

如果这愿望能成真,这生活该有多美好

you don't even know how very special you are

你甚至都不曾了解,你有多么的特别

you leave me breathless

你让我无法呼吸

you're everything good in my life

你就是我最美好的一切 

you leave me breathless

你让我无法呼吸

I still can't believe that you're mine

我仍不敢相信拥有了你

you just walked out of one of my dreams

你就这样从我的梦里漫步而出

so beautiful you're leaving me

如此美丽,你已让我

breathless 无法呼吸

and if our love was a story book

若你我的爱是一本故事书

we would meet on the very first page

刚翻到首页我们就已经相遇

the last chapter would be about

而最后一章则关于

how I'm thankful for the life we've made

我该有多感谢我们共同书写的生活

and if we had babies they would have your eyes

假如我们有了孩子,每一双眼睛都要像你

I would fall deeper watching you give life

我会深情地注凝视着你赋予的新生

you don't even know how very special you are

你甚至都不曾了解,自己到底有多与众不同

you leave me breathless 你让我无法呼吸

you're everything good in my life

你就是我生命美好的全部 

you leave me breathless

你让我无法呼吸

I still can't believe that you're mine

我仍不敢相信已经拥有了你

you just walked out of one of my dreams

你就这样从我的梦里走到现实

so beautiful you're leaving me

如此美丽,你已让我...

you must have been sent from heaven to earth to change me

一定是上天派你到我身边来改变着我

you're like an angel 就像一个天使

The thing that I feel is stronger than love believe me

这种感觉比爱更加强烈,相信我

you're something special

你真的很不平凡

I only hope that I'll one day deserve what you've given me

只盼望某天我能配得上你给我的全部

but all I can do is try

为此我心甘情愿

every day of my life

全力以赴每一天

you leave me breathless

你让我无法呼吸

you're everything good in my life

你就是我生命美好的全部

you leave me breathless

你让我无法呼吸

I still can't believe that you're mine

我仍不敢相信已经拥有了你

you just walked out of one of my dreams

你就这样从我的梦里生动地走出来

so beautiful you're leaving me

如此美丽,你已让我

breathless 

忘了呼吸

you're everything good in my life

你就是我生命里美好的全部 

you leave me breathless

你让我法呼吸

I still can't believe that you're mine

我仍不敢相信已经拥有了你

you just walked out of one of my dreams

你就这样从我的梦里生动地浮出 

so beautiful you're leaving me

如此美丽,你已让我

breathless 忘了呼吸


评论
热度 ( 2 )

© 贼神音乐盒 | Powered by LOFTER